הגדלת יחס המרה

»
הגדלת יחס המרה

כדי להגדיל את יחס המרה באתרים, חשוב לדעת איך לעשות זאת. הפעולות הללו הן קריטיות להצלחת כל אתר, להגדלת הרווחים ולהתפתחות בעולם העסקים בכלל. כדי לדעת איך לעשות את זה נכון, פונים אל חברה מקצועית אשר תחום העיסוק שלה הוא קידום אתרים נכון באינטרנט, שיווק ופרסום באתרים. זה בדיוק מה שעושה חברת טיפ2ביז לרווחת לקוחותיה. במאמר שלפנינו נסביר מעט איך מגדילים יחס המרה, ומדוע כדאי להקפיד על כך.

הגדלת יחס המרה

כל לקוח רוצה לקבל הגדלת יחס המרה באתר שלו, אך לא תמיד הוא יודע איך לעשות את זה נכון. כדי להגיע אל התכלית הזו יש להקפיד על מספר כללים חשובים:

  • הגדרת מטרות - אם פונים אל חברה מקצועית שעושה את העבודה, קל יותר להגדיר ביחד את המטרות הרלוונטיות. משום שהגדרת מטרות ברורות היא צעד ראשון והכרחי לקידום העסק ולצורך הגדלת יחס המרה. צעד זה כולל מספר שאלות שעל כל בעל אתר לשאול את עצמו: מה החברה שלי עושה? מה היא מספקת ללקוחות? מה אנחנו נותנים? מה הם יקבלו אצלנו? מה יש לנו להציע?
  • מתן שירותים - הענקת שירותים ספציפיים ללקוחות בתחום אשר אותו הם מחפשים.
  • אנשי מכירות שיספקו לידים ללקוחות מתעניינים.
  • איסוף של כתובות אי-מייל על מנת ליצור מאגר לקוחות אמין ואמיתי ופניה אליהם בעת הצורך.

חברת טיפ2ביז

החברה שלנו מומחית לבצע הגדלת יחס המרה ואנו עושים זאת על ידי מעקב נכון של הפעולות באתר, מעקב אחר הגולשים וניתוח הנתונים יחד. אנו מחפשים האם ישנם דפי אינטרנט שיש בהם תנועה אך יחס המרה עדיין נמוך, ומה הסיבה לכך. כמו כן מה אחוז הגולשים שנטשו את האתר במהלך הפעולה ולא סיים אותה, ומדוע.

הנה דוגמא של סיבה לחוסר הגדלת יחס המרה:

על כל הדברים הללו יש לענות תשובות נכונות. ניטור הנתונים ולימוד מהם הוא היתרון הגדול.  אחד הסיבות לכשלון יכולים להיות (רק בשביל דוגמא) אכזבה של הלקוח אחר ביקור באתר, היות והוא ציפה למצוא שם שפה שונה, הבטחה אחרת או משהו מסוג שהוא חיפש. יש להתאים את הציפיות מראש כדי שלא תוצר נסיגה בגלל חוסר הבנה.

אל תוותרו! בואו לקבל כללים נוספים כאן ועכשיו!